Veb analitik vasitələri veb sayt istifadəçi fəaliyyətini izləyir.

Bu hesabatlar nəticədə saytınıza kimin baxdığını, məhsullarınızı neçə nəfər istifadə etdiyini, ziyarətçilərin səhifələrinizdə nə qədər qaldığını və daha çoxunu başa düşməyə imkan verir.

Bu göstəricilərdən istifadə edərək veb sayt dizaynınızı, marketinq strategiyanızı, məhsullarınızı və daha çoxunu müştərilərin ehtiyaclarına ən yaxşı şəkildə uyğunlaşdırmaq və bununla da işinizi böyütmək olar.

 

 

Google Analytics

Google Analytics, bəlkə də ən məşhur veb analitik məhsuludur və pulsuz bir məhsul olaraq, kütləvi şəkildə tətbiq olunur. Sektordakı rəqibləri ilə müqayisədə bəzi korporativ səviyyəli xüsusiyyətlərdən məhrum olsa da, ödənişli Google Analytics Premium buraxılışının açılması, boşluğu aradan qaldıracaq.

 

Adobe Analytics

Adobe, 2009-cu ildə Omniture-i satın aldı və platformaya SiteCatalyst adını verdi. İndi sosial marketinq, test və hədəfləmə və etiket idarəetməsi kimi digər məhsullarla birlikdə Adobe Marketing Cloud-un bir hissəsidir. SiteCatalyst veb analitik kateqoriyasında lider satıcılardan biridir.

 

IBM Digital Analytics

Bu bulud əsaslı həll, əsas analitik məhsul olan IBM Digital Analytics-in yanında Benchmark, Product Tövsiyələri, Multisite və daha çoxunu da əhatə edən bir çox əlavə modulları əhatə edir.

IBM, Rəqəmsal Marketinq Optimizasiyası platformasını, iş zəkası alətlərindən sosial media analitikinə və daha bir çox digər həll yollarına inteqrasiya etməyə davam edir.

IBM Digital Marketing Optimization, ilk növbədə Adobe Omniture, Google Analytics, WebTrends və daha çox digər korporativ səviyyəli rəqəmsal analitik həllərlə rəqabət aparır.

 

Webtrends Analytics

Webtrends Analytics, bir təşkilatın çox kanallı müştəri səyahətinə doğru və intuitiv baxış təmin etmək üçün hazırlanmış xüsusiyyətlərin birləşməsini təmin edir. Satıcıya görə, əsas xüsusiyyətlər təkcə inkişaf etmiş təhlil üsullarına imkan vermir, həm də əsas fikirləri bir təşkilatda olan hər kəs üçün əlçatan edir.

 

Smartlook

Smartlook, veb saytlar və mobil tətbiqetmələr üçün hər ölçüdə və korporativ 250.000-dən çox müəssisənin istifadəçilərinin hərəkətlərinin arxasındakı "niyə" cavablandırmasına kömək edən keyfiyyətli bir analitik həlldir. Ehtimalları aradan qaldırın və gerçək, hərəkətə yarayan səbəbləri kəşf edin. Smartlook, istifadəçi davranışını anlamaq üçün bir yol təqdim edir

 

Daha çox məqalə