Aşağıdakı addımlar saytınıza müştərilərin cəlb edilməsinə kömək edəcəkdir.

 

1.İstifadəçi dostu 

Saytın dizaynında sadəlik bir hədəf olmalıdır və buna ciddi yanaşılmalıdır. 

Tədqiqatlar göstərir ki, istehlakçıların 76% -i veb saytın ən vacib xüsusiyyətinin istifadənin asanlığı olduğunu söyləyirlər.

Məqsəd, alıcıların istədiklərini daha sürətli əldə etmələrinə kömək etmək və satın alma yolunu bağlaya biləcək lazımsız problemlərdən çəkinməkdir.

Onlayn satıcıların bir satış etmək üçün saniyə olmasa da dəqiqələr var.

Alış-veriş kateqoriyalarını, filtrləri və müqayisə imkanlarını təmin edərək istifadəçi təcrübəsinə diqqət yetirin.

 

2. Mobil Dostu Veb Saytı

 

Mobil alış-veriş onlayn əməliyyatların 50% -ni təşkil edir.

online alışveriş saytlarında, istifadəçilər üçün ən uyğun təcrübəni təmin etmək üçün saytınız hər hansı bir cihaza responsiv şəkildə uyğunlaşmalıdır.

təcrübələr göstərdi ki bir çox firma mobil veb saytlarını optimallaşdırdıqdan sonra mobil satışlarını% 90 artırdı.

Müştəriləriniz üçün mobil dostluq təcrübəsi yaratmaq satışlarınızı və potensial reytinqlərinizi yaxşılaşdıracaqdır.

 

3.Yüksək Keyfiyyətli Şəkil

 

Elektron ticarət veb saytları məhsul başına birdən çox şəkil yerləşdirməlidir.

Fotoşəkillərin həm yüksək keyfiyyətli və həmfə  səhifə yüklənməsi üçün optimallaşdırılması lazımdır.

Yüklənən şəkillər üçün texniki mülahizələr çox vacibdir.

Açılmayan şəkil və ya açılması üçün çox vaxt sərf edən bir istehlakçının həmin məhsul seçməməsi ehtimalı% 40dır.

 

4. İstifadəçi tərəfindən yaradılan Rəylər

 

Alıcıların təxminən 95% -i rəy oxuyur.

Düşünə bilərsiniz ki, mənfi rəy satışa mənfi təsir göstərir. Əksi həqiqətdir.

Mənfi rəy almaq çox vaxt müsbət ola bilər.

Mənfi rəyləri olmayan məhsulların senzuraya məruz qaldığı və öz növbəsində alıcıların müsbət rəylərin saxta olduğu kimi qəbul edilir.

 

5. Xüsusi təkliflər

 

Əksər elektron ticarət saytları standart marketinq təcrübələrində e-poçt, sosial, mətn və s. vasitəsilə xüsusi təkliflərdən istifadə edirlər.

Alıcılar xüsusi bir razılaşma əldə etdiklərini anladıqda, daha çox şey satın almağa və saytın axtarışına daha çox vaxt sərf etməyə təşviq edirlər.

Elektron ticarət saytları davamlı tanıtımlardan istifadə edirsə, təkliflərin siyahısını təqdim edən bənzərsiz bir veb səhifə təmin etmək daha çox satışa səbəb olacaq, həm də SEO-nu yaxşılaşdıracaq.

 

6. Təhlükəsizlik xüsusiyyətləri

 

Onlayn əməliyyatlar həyatımızın ayrılmaz hissəsidir.

Beləliklə, e-ticarət veb saytları kiber cinayətkarlar üçün gəlirli bir hədəf ola bilər.

e-ticarət saytlarının müştəri məlumatlarını qorumaları və məxfiliyi təmin etmək üçün addımlar atması çox vacibdir.

Hər şey etibarlı bir e-ticarət platformasından başlayır.

 

7. İnkişaf etmiş Ödəmə Seçimləri

 

İlk öncə müştərilərinizin bir klik alış-verişi ilə  istifadə rahatlığını düşünün.

Qeydiyyatdan keçmiş hesabı olan alıcılar sözün əsl mənasında bir düyməyə basaraq məhsulunu əldə edə bilərlər.

Bir çox onlayn ödəmə seçimi var. Əsas odur ki, alıcının kim olduğunu başa düşmək və ən təsirli həlləri tətbiq etməkdir.

Həm bank kartı ilə, həm də qapıdan ödəmə sistemi ilə veb saytınızda ödəmə seçimlərini təklif edə bilərsiniz.

 

8. Ətraflı Çatırma Məlumatı

 

Çatdırılma müddətlərini və daha sürətli çatdırılma üçün seçimləri əlavə etmək də faydalıdır.

Saytlar normal göndərmə zonalarından kənar ünvanların siyahısını təqdim etməlidir.

Maraqlıdır ki, alıcılar pulsuz göndərmə alanda sifariş başına 30% daha çox xərcləyirlər.

pulsuz çatdırılma xidmətiniz varsa, saytın bütün səhifələrində başlıq naviqasiyası vasitəsilə pulsuz göndərmə üçün kodlar verdiyinizə əmin olun.

 

9. Geri qaytarma proseduru

 

Qaytarma siyasətləri hər hansı bir e-ticarət veb saytının vacib bir xüsusiyyətidir.

Geri qayıtma siyasətiniz aydın və yaxşı yazılmış və ya təsvir olunmalıdır.

Bu, onlayn satışların başqa bir etibar yaratma xüsusiyyətidir.

 

 

 

 

 

Daha çox məqalə